-

idag kom mamma in och väckte mig och sa att det var snöblandat regn ute, så jag fick värsta bilden i huvet. att när jag skulle dar upp min rullgardin, så skulle det vara helt vitt på marken! :o jag drog upp min rullgardin, och puh, vilken lättnad! inget vitt på marken, haha! sen blev det skolan iaf, första lektionen var foto, redigerade klart mina höst bilder :) sen hade vi natur, och det går ju rätt bra för mig och frida. elleeeeer? a iaf, så hade vi lunch sen, oså idrottenrå. volleyboll, haha frida är ju bäst påre ;) haha! ALLTID med en hand :p sen vart det omvårdnad och jag satt i en timme för att göra klart en uppgift, fyfan vad jag var trött i huvet efter det! :o haha. oså åkte jag med bota, hem till phia, sen kom nina, mathias, wilma och stella och hämtade mig där. och så har jag precis ätit lite tacos, eller ah för ett tag sen. somnade i soffan, så jag har typ nyss vaknat (a) haha. så nu blir det väl ner till valskog, till phia. ikväll blire umgås med folk :)

* dagens hiss: volleyboll, godis och att jag har hittat massa gamla kelly clarkson låtar som jag alltid lyssnade på förut (y) hihi.
* dagens diss: vädret och att det snart är vinter, så jävla tråkigt.



nu blir det ner till dessa små gullisar, phia & ludwig :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0