-

har vart hos phia heeeela helgen lång. mys på det!
i fredags kom thias också, så vi umgicks lite med honom. sen åkte jag hem och sov, för jag var trött och det var kallt. hihi. ah sen iaf, igår så vart det film hos teddy och sen hem till phia. sen så kom vi på att jag slulle sova där, så jag fick ta min lilla moped och åka hem och hämta grejer, sen övningsköra ner till phia igen :) sen blev det att bädda nere i källaren, jag sov där nere för första gången i hela mitt liv, och så farligt var det faktist inte. oså i morse kom våra älskade småbröder in ner och väckte oss, TIO I ÅTTA! :o hallå, vad gör man uppe då? ah, så vi tog oss upp med en varsin cigarett och så tog vi med oss hunden och gick ut en sväng. sen gick vi in och la oss igen. upp och åt frukost vid typ 10 kanske. och så blev det kladdkaka, mumma!!!! sen så åt vi lite av den, och så gick vi ner och la oss igen, då var klockan typ 1 kanske. och vid 2 somnade vi om, och blev väckta av phias mamma som kom ner och sa att det vat mat. klockan 3 var hon då. sen blev det disney chanel! :D wihoo! sen kom balle över, och efter en stund kom även källberg och teddy, så vi satt nere i källaren och umgicks :) oså blev det en promenad hem med balle, väldigt skönt faktist. måste börja gå ut o gå igen känner jag. jag behöver det. aja, nu ska jag gå o fixa mig, sen blir det faktist sängen.

puss&godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0