- stan med phia!

blev en sväng upp på stan idag med phia. först gick jag hem till hennes moster och så satt vi där en stund med monstret :p haha. sen gick vi o åt strips på latifa, mumma! osen så gick vi in i en affär där det finns massa snygga tavlor på marilyn monroe, en sån ska jag ha!!!! hon är ju så jävla snygg, gaaaaaaah!
ah, sen gick vi in på leksaksaffären (a) hihi, provade lite roliga masker och hattar.
bilder på det!
ska ner till valskog nu, träffa folk oså :)
(mp) pusssssssen! <3


tötnosen, phia :D <3

phia, hihi :) <3



iiiish vad jag hatar den här, jävla clowner asså! :(



oså jag, stolt svensk haha! :D



haha, så jävla hett ;)



den här bilden på phia får avsluta, för den var ganska så söt ;)
haha! <3

Kommentarer
Postat av: Phia

Haha xD oj oj oj... men kul vare ;) kan ju stå model för nånting iaf xD maha

2009-10-15 @ 18:33:09
Postat av: Emelie

uuuh vilken hemsk clown :(

2009-10-16 @ 16:44:44
URL: http://onewildnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0