åhhej

oså var helgen slut igen & en hel vecka framför oss i skolan.
blir tandläkaren i morrn, ska spänna tandställningen, pepp? nej!
men iaf så ska ge er en snabb uppdatering om helgen,
fredag, skolan, hem, sen vart det film hos fredriksson, trevligt trevligt :)
lördag, åkte jag ner o hämta phia, sen va vi hemma hos mig, sen blev det
ner till fredriksson, sen ut, inte det roligaste så jag och phia åkte hem,
satt på min altan och prata ett tag, sen in o sova :)
söndag, vakna bredvid phia, gick upp oså var mormor här, prata lite med henne :)
sen vakna phia, så vi åt frukost osen kolla vi på film :-) sen kom balle över en stund osen
drog vi tre ner till valskog till phia, sen gick vi ut o träffa folk, o nu är jag hemma igen.
ska snart in i duschen osen blir lite plugg. har fan matteprov på onsdag :o -.- kommer ju
gå bra, elleeee?
oså ska jag antagligen beställa tid för min tattuering i veckan, tjohoo :D
pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0