så äre!

du kommer aldrig förstå om du inte ens vill lyssna
på mig. du kommer aldrig få veta hur jag mår,
om du inte frågar. men du aldrig att få något
ärligt svar när du frågar, det har gått för långt utan
att du har brytt dig, så varför ska du börja lyssna nu,
fråga nu, bry dig nu?
du kommer aldrig få veta vad jag känner för dig,
för att vara med dig. varje sekund som går, försöker
jag att inte tänka på det, men ju längre tid jag är
fast, ju svårare blir det. och du är inte till nån hjälp precis.
aldrig, aldrig, aldrig kommer jag berätta nånting mer för dig!
jag kan inte lita på folk längre!
<'3

Kommentarer
Postat av: Phia

? :( <3

2009-09-11 @ 11:20:36
Postat av: Anonym

du vet.. <3

2009-09-11 @ 16:31:12
URL: http://michellestrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0