PÅ BANAN IGEN

Nu är jag änligen på banan igen, med övningskörsskylten där bak. Känns skönt (y)
Dags o sätta igång på körskolan(!!) också då det bara är 36 dagar kvar till min 18-årsdag!!!!
& jag vill gärna ha mitt körkort så fort som möjligt.
Och min mamma sa idag "Nu är det du som kör, vart vi än ska!" Så jag kan väl inte annat än o hålla med
då jag jättegärna vill ha det där jävla körkortet i handen. Haha.
Och i morgon ska jag ner och titta på tottopållen som jag ska få rida i sommar, då kommer jag igång med
det igen då (y) Fan vad jag får mycekt gjort den här veckan känns det som. Jag har till och med kommit igång och blogga igen! Och det enda som skrämmer mig är det där förbannade matteprovet som jag tvunget måste få tillbaka... Vill inte, kändes inte alls bra ju :-(
Nej, nu ska jag muntra upp mig själv med lite Guns N' Roses, wohoo! :-D

love!









Måste säga att det känns bra att sitta bakom ratten igen! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0