ÄVENTYR...

...ja, eller inte! Det var så det var tänkt i alla fall. Bästaste Philip kom hit runt halv 10 kanske och sa att han var sjukt taggad på att hitta på nånting vilket jag också var. Så vi bestämde att vi skulle hitta på något vilket slutade med att vi satt i min lilla bil och åkte runt runt runt... Sen blev han trött och ville åka hem och sova, sagt och gjort. Så nu sitter jag återigen här i min ensamhet haha! Jag blir galen och jag måste härifrån känner jag. Jag vill flytta och starta om på nytt. Jag är så trött på det här stället nu så att jag kan spy på det!
Nehe, om man skulle gå och lägga sig kanske. Funderar på o åka till någon av mina kära släktingar och hälsa på i morgon, det var ett tag sen. Godnatt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0