HÅRFÄRGNING & JULKÄNSLA

Idag kom min pappa hem med lite hårfärg till mig - behövligt! Och snälla Phia ska färga det på mig :-) Han kom även hem med avgasrör till min bil - minst lika behövligt! Det däremot ska nog varken jag eller Phia fixa. Det får han nog klara själv, haha!
Och se, äntlligen har jag fått lite julkänsla, det ligger lite snö på backen och jag har fixat en julskiva åt mamma äntligen! Alla julklappar är inhandlade och inslagna, julpynt i hela huset och ja 3 dagar kvar till jul! Det enda som saknas nu är en julgran och tomtegröt!
I morse kom Philip hem hit och han åkte nyss, phu! Så snart ska jag käka lite, så fort mamma o lillebror min kommer hem, sen ska jag ner till Phia och fixa håret, sen får vi se vad kvällen bjuder på! Jag hoppas vi hittar på nå kul då jag har städat hela dagen och känner för & hitta på nånting.
Jaja, nu blir det käk!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0