HEADER

Nu har jag kommit en liten bit på väg, jag har fixat en ny header! Däremot är den långt ifrån vad jag egentligen vill ha men med tanke på att det är gjort helt och hållet i paint så är nöjer jag mig så länge. Jag vill ha photoshop, eller jag har egentligen photoshop - på en dator som vägrar att fungera. Det skulle inte skada att ha det på den här datorn också då jag tycker att det är ganska så roligt att hålla på och vrida och vända på bilder och texter och fixa annat ljus på bilder o.s.v. Det är liiiiite svårt i paint måste jag säga. Nåja, jag får väl fortsätta att leta photoshop, det är trotts allt snart jul vilket innebär att jag mycket väl kan önska mig det i julklapp, haha! Men vi får väl se hur det blir med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0