INGENTING

Jag och mamma har som sagt varit och shoppat idag. Men jag hittade absolut ingenting till mig själv!
Eller jo, en jättesnygg kofta från BIKBOK men passade inte och var inge skön, det sög! Menmen, resten av dagen har jag ingen aning om vad jag ska göra, tänkte kanske ta mig en powernap för jag är riktigt trött faktiskt. Det är väl så det blir när man vänder på dygnet... Usch och fy, jag måste vända tillbaka det!
Fast jag kanske skulle träffa Philip en sväng idag, om han hör av sig när han slutar vill säga.
Jag fick i alla fall alla julklappar klara idag så det är skönt. Men jag skulle däremot behöva köpa en födelsedagspresent till Phia eftersom hon fyller snart också. Jag vet inte riktigt vad det blir, men jag har några alternativ att välja på.
Nej, nu ska jag ta mig nånting o äta sen ska jag nog ta mig en powernap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0