KANSKE, KANSKE INTE

Jag har funderat ett tag på att ta upp det här med bloggen igen. Varför inte liksom?
Jag är ju kanske inte världens bästa på att uppdatera, men nu har jag ju hur mycket fritid som helst faktiskt!
Jag har tagit studenten, har världens jobbångest, kom inte in på högskolan (fick jag reda på idag), så jag har ju knappast någonting bättre för mig på dagarna...
Dessutom så har jag blivit lite smått beroende av att läsa andras bloggar, jag läser säkert flera hundra olika bloggar om dagen, både kända, kompisars och helt okända bloggar som bara dyker upp från ingenstans.
Sååå, varför inte? Nej, nu tror jag verkligen att jag ska ta tag i det här, försöka fräscha upp den lite och uppdatera lite med regelbundet. Nu har jag bestämt mig, jag tar upp bloggningen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0