20120201

1:a februari & jag har haft mitt körkort i exakt 1 år idag! Men det känns som om jag har haft det längre än så faktiskt. Snön ligger fortfarande kvar, vilket jag inte tycker är så där jättekul... menmen, vad gör man. Jag går och hoppas på att den ska försvinna snart.
Imorgon åker jag till världens bästa moster & mina flickor för en övernattning, det var länge sen nu! Det ska bli skönt att komma bort ett tag. Imorgon åker mamma, pappa & bror till Sälen för skidåkning i -28 grader, och jag skrattar åt dom! Det innebär att jag får huset för mig själv. Jag älskar det, det är så tyst - och lugnt!
Nu ska jag få i mig nånting att äta, tror det blir nånting som inte behövs lagas till, då jag tycker det är så grymt trgåkigt med matlagning - tyvärr :(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0