ÄNTLIGEN FREDAG

Idag är det äntligen fredag och det känns faktiskt, även fast jag är arbetslös! Det är fredag i luften & jag känner mig så himla glad idag :-)
Igår kväll åkte jag hem till Lollan och det blev lite mys där med godis och bra program på tv! Vi pratade lite och hade allmänt mysigt :-)
Idag kommer Phia hem och hon har med sig Patricia, det ska bli väldigt kul o träffa henne. Senast var i oktober tror jag. Men det här blir väl sista gången kanske, för hon flyttar ju hem till Finland igen v.9 - booooring :-( Jag ska åka in och hämta dom på station sen tror jag att vi ska åka och handla fredagsmysgodis och grejer! Så ikväll tror jag nästan att vi ska kolla på "The Voice" hemma hos Phia och äta godis!
Men fram tills dess ska jag greja lite här hemma och jag ska börja med tvätten!

”We should all start to live before we get too old. Fear is stupid. So are regrets.”
- Marilyn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0