GLASS, KYCKLING & WORDFEUD

Som sagt blev det onsdagsmys med Philip, vi åkte o köpte glass sen hem till honom o fixade mat till oss och Fia o Anton. Det blev en hel del busande med Bellis också, mina fingrar är typ söndertuggade, men man kan ju inte bli sur - så söt! Vi satt och pratade lite, sen blev det bara jag & Fia kvar i köket haha. Ja, det blev en hel del skratt och "Wordfeud" - nördande! Men sen blev det dags att bege sig hemmåt och halvvägs hem känns det som om jag har glömt något - MIN GLASS! Jaja, jag får väl åka ner och hämta den i morgon om jag orkar, och om den är kvar såklart. Men det får vi väl hoppas, annars blir jag arg!
Men nu är det dags att kika lite på "The secret life of the american teenager" sen sova, så godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0