HARD WORK

Igår fick jag faktiskt hoppa in och jobba för första gången på huuuuur länge som helst. Det var lite jobbigt men ändå väldigt skönt. Jag insåg att jag faktiskt har saknat det. Så nu har jag äntligen tagit tag i mitt liv igen - här ska jobbas! Men det är ändå väldigt drygt att dom kan ringa mig på morgonen och väcka mig, man är inte så himla med i matchen när någon ringer och väcker en och säger att man ska ta sig till jobbet på en halvtimme = hejdå frukost! Jag som verkligen är beroende av att äta frukost på morgonen, jag fungerar inte annars. Men men, det är väl sånt man får ta, jag kan ju alltid ta med mig en macka i bilen haha! Jag måste säga att det känns skönt att garanterat få in pengar på kontot nästa månad, även fast det inte är så mycket just nu, men det är ju fortfarande några dagar kvar på denna månad. Idag däremot blev det inge jobb, vilket var lite synd då jag tror att jag måste komma in i det igen. Det måste bli en rutin igen, annars kommer jag hamna här hemma igen för att jag inte orkar. Men det är bara att hålla tummarna på att få jobba.
Så idag har jag fått i order av mamma att fixa lite här hemma och sen skjutsa bror till innebandyn. Sen får vi väl se vad jag hittar på. Kanske träffar Lollan en sväng, eller Philip.
Haha, justja - mamma ringde när jag nästan precis hade gått upp och frågade om hennes mobiltelefon var hemma. Den låg på köksbordet, så hon fick lite smått panik och frågade om någon hade skickat sms, vilket det inte var. Så hon sa att om någon skickar sms mååååste jag ringa till hennes jobb och berätta vad det står. Haha, och hon säger att jag är beroende av min telefon, ah tjena!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0