ONSDAGSMYS

Philip ringde mig nyss och gav mig feta ordern: "ikväll ska du hjälpa mig o plugga och sen ska vi laga mat o mysa!" Ord och inga visor, söt kusin man har alltså :-) Men jag blev konstigt sugen på glass helt plötsligt så vi får helt enkelt åka in o köpa glass har jag bestämt mig för. Jag hade planerat en fika med Cissi idag, men det blev inget för hon var tvungen att plugga. Så ikväll blir det spontanmys en onsdag bara så där - sånt tycker jag om!
I morgon ska jag ringa till rekryteringen och fråga vad dom håller på med, eftersom jag kommer in på min sida men jag kan inte lägga in tillgänglighet eller nånting, fattar nada! Men vi får väl hoppas att det löser sig, för jag skulle ju berkligen behöva börja jobba nu, pengar växer inte på träd har jag fått klart för mig nu.
Vi får väl se om jag hinner blogga mer ikväll, för nu tror jag att Philip kommer :-)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0