TVÄTT MAT OSV.

Idag vaknade jag av någon konstig anledning vid halv nio och var jättepigg, jag förstår inte riktigt hur med tanke på att jag är vaken till ett på nätterna. Jag måste vara både kvälls - och morgonmänniska, skumt. Men när jag kom ut i köket var kaffet redan klart - love it! Sen blev det lite frukostmys med mamsen och precis nu så åkte hon till jobbet. Hon gav mig massor med saker att göra, som om jag inte förstår det själv. Hur som helst så ska jag väl fixa tvätten, fixa toaletterna, laga mat till mig och Lucas och damsuga gjorde jag igår. & när jag ändå är igång så tror jag att jag ska ta tag i mitt rum som jag egentligen skulle göra igår. Men Philip förstörde dom planerna haha.
Men nu känner jag att jag behöver choklad, så jag ska ta min choklad och sitta framför tvn bara en liiiiten stund till :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0