TWITTER

Ja, som sagt så har jag väldigt tråkigt om dagarna, så jag har skaffat "Twitter" - följer strömmen så att säga ;-) I alla fall så är nästan allting klart, jag har fixat toaletterna & mitt rum, och nu ska jag ta tag i tvätten. Min bror kom hem idag och var ovanligt glad och pratglad om inte annat - det har inte hänt på länge. Men kul när sådant händer, det gör min dag lite roligare! :-) Jag har kikat på några avsnitt av min serie och ringt till rekryteringen, men hon visste inte vad som kunde vara fel, så hon skulle be någon ringa upp mig i morgon. Jag hoppas det blir ordning på det så det kommer in lite pengar igen! Dessutom så blir min pappa glad om inte annat.
Nej, nu ska jag ta tag i tvätten och fixa lite mat till mig & lillebror.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0