VÅR?

Idag vaknade jag 08.45 och kände mig förvånadsvärt pigg. Söknt tycker jag. Så idag har jag tvättat lite o grejat. Igår började jag sticka en halsduk till mig själv, vilket känns värdelöst om man tittar på vilket väder det är idag. Ingen snö någonstans, blå himmel och sol! Nu känns det som om våren är påväg på riktigt. Men så pratade jag med Phia som sa att dom skulle få typ -10 grader inatt och snöstorm (!), så vi får väl se hur det ser ut här imorgon. Hoppas på vår!
Just nu sitter jag och väntar på mamma. Hon har varit och handlat så nu har jag slagit på kaffe till henne och mig.
Senare ikväll har jag ingen aning om vad som händer, hoppas på något kul i detta vackra väder!

“You never know what life is like, until you have lived it.”
- Marilyn




Kommentarer
Postat av: Felicia (Kristen Stewart hemsida)

Hej =) skulle du vilja följa varandra på bloglovin ?=)



mvh Felicia

2012-02-25 @ 18:43:27
URL: http://kristenstewart.se
Postat av: elli

Hej, har du lust att gå in på min blogg och svara på min lilla fråga "vad skulle du vilja göra innan du dör" ? Hoppas du tittar in!

2012-02-25 @ 23:16:05
URL: http://ellinornyberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Felicia, jag har inte tiden till det tyvärr, jag har bloglovin, men är aldrig inne där.



/ Michelle

2012-02-26 @ 16:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0