KAFFE

Jag har varit vaken sen 9.00 i morse, jag fattar inte hur jag kan vara så pigg så tidigt. Hur som helst så har jag fått i mig hur mycket kaffe som helst, det är som en drog haha! Jag har även hunnit med att tvätta, vika tvätt och hänga tvätt. Man hinner med rätt mycket när man bara går hemma. Men idag ska jag ta tag i några saker, desutom så har jag hunnit med att söka ytterligare 3 jobb. Jag ska ta en diskution med min pappa om ännu fler jobb, han är väldigt bra som rådgivare!
Idag i alla fall så tänkte jag hinna med att fixa lite på mitt rum, få lite ordning. Jag tänkte även vara snäll och städa lite åt mamsen :-) och det kanske är smartare att duscha efter allt städande faktiskt. Det känns nästan som om jag bor själv redan med tanke på allt städande och tvättande....
Jag tänkte utnyttja mitt presentkort på H&M som jag fick i julklapp, men jag vet inte om jag kan använda det när jag handlar genom internet, så jag får väl kolla upp det också, det blir mycket att göra idag, haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0