BÖCKER & BARN

Ja, det verkar vara två saker som är väldigt populära nu! Det kommer ut böcker hela tiden från alla möjliga människor. Självbiografier och massa annat. Mest från kända personer som väljer att skriva om sina liv - en trend kanske?
Sen har vi det här med att skaffa barn, man hör hela tiden att folk blir gravida, men ja. Det är väl kul med barn. Jag känner hur många som helst som inte är mycket äldre än mig som skaffar barn. Det verkar också vara en trend.
Jag har nyss kommit hem efter att ha skjutsat Phia till tåget, tog även en cigarett med Sinan. Så nu får vi se vad som händer i veckan, jag hoppas på jobb - tro det eller ej! Nu sitter jag och kollar reprisen från gårdagens BB, ska även kolla 24/7 sändningen. Men först ska jag göra mig en kopp te! :-)







Kommentarer
Postat av: clara

fin blogg! allt bra?:)

2012-03-05 @ 20:25:56
URL: http://josefinclara.blogg.se/
Postat av: clara

fin blogg! allt bra?:)

2012-03-05 @ 20:26:24
URL: http://josefinclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0