FÖRLÅT!

Sorry för kass uppdatering under förra veckan, men jag har inte varit hemma så mycket. Men det har ändå inte hänt speciellt mycket, inget som är värt att dela med sig av i alla fall. Men i helgen som varit har jag jobbat, lördag: 09.00 - 19.00 och igår, söndag: 07.00 - 12.00 & 17.00 - 21.00. Mina fötter är så gott som döda, men det är bara att leva med. Nu har jag precis hoppat ut ur duschen och ska bege mig ner till Phia en sväng innan hon åker tillbaka till skolan.
& min bil funkar fortfarande inte, men nu är alla tändstift bytta i alla fall haha. Pappa har åkt till Italien med jobbet så jag får ha hans bil fram till på torsdag. Så jag hoppas att jag får jobba något mer nu när jag faktiskt har bil!
Ja, det var väl det jag hade att säga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0