ONSDAG

Idag har jag inte haft igång datorn en enda gång, första gången nu. Jag har haft fullt upp hela dagen känns det som. Jag har fixat & grejat lite här hemma och sen blev det att fara till jobbet 16 - 21 så dagen har rullat på. Men det har ändå inte hänt så mycket, inget som är värt att dela med sig av här i alla fall. Igår var det "DH" premiär, som jag längtat, men jag tycker att det är synd att det är sista säsongen. Jag får köpa alla och kolla om igen - det är ju så bra! I morgon ska vi och gratta pappas kompis, han fyllde i helgen oså kommer Phia hem. Ja, roligare än så blir det väl inte haha = no life! Men nu tänkte jag sova trött som jag är, så godnatt! :-)




Kommentarer
Postat av: maria

Åh, jag vill också tatuera mig igen! Kram

Svar: Ja, det blir som en drog, jag är sugen på en till! Kram!
michellestrandberg.blogg.se

2012-09-25 @ 15:30:25
URL: http://maleja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0