OJ!

Nu har det gått ett bra tag sedan jag skrev någonting haha, sorry. Men ja, det har ändå inte hänt alltför mycket i mitt händelselösa liv. Eller jag har tatuerat mig - äntlligen! Så nu är den tredje på plats :-) Sen har jag jobbat lite, tjänat lite pengar.
& nu bara måååste jag få säga att våren är här, det är fanimej 10 - 11 grader när jag går upp på morgonen, vilket är typ nio! Jag blir så sjukt glad. Dessvärre får jag inte vistas i solen p.g.a. tatueringen då, men framsidan kan jag ju alltid sola :)
I helgen nu så ska jag och Phia antagligen åka ner till hennes sommarstuga och bara chilla och ta det lugnt. Det känns riktigt skönt faktiskt. Så jag har fixat en "Roadtripskiva" till oss - den är awesome!
Jag känner mig lite smått äcklig med tanke på att jag inte fått duscha sedan tatueringen (tisdags) men jag får väl försöka mig på en dusch idag haha! Jaja, nu ska jag fixa tvätten och sedan blir det att hoppa in i duschen :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0