ÄLSKADE JOBB

Jag tänkte sova länge idag eftersom att jag börjar klockan 15.00 idag, men icke! Jag vaknade när klockan var halv 9 och var hur pigg och utvilad som helst. Det var den sovmorgonen. Menmen, jag är på bra humör idag i alla fall, jag ska iväg och jobba på min älskade avdelning, där jag inte har fått varit på ett tag nu. Jag är ju timvikarie, så jag hoppar runt lite överallt där det fattas folk. Så idag är det arbetsdag tre på arbetsplats tre! (y) Min kära mor bad mig städa och vika tvätt och greja här hemma, meeeeen jag sitter fortfarande i pyjamas så jag tror inte det haha. Hon är ju ändå ledig i två dagar nu, så hon hinner nog ;-)
Jag fick en kommentar igår om tatueringar, vilket påminde mig om att kanske lägga upp en bild på den senaste tattoon här, dock är den nygjord på bilden, bara någon dag gammal, så den är lite finare nu. Färgen är inte lika stark utan den är väldig ljus!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0