HERE WE GO AGAIN!

Just precis, here we go again: jag är som vanligt riktigt kass på att skriva här på bloggen & det ber jag om ursäkt för! Men jag känner att tiden inte riktigt har funnits då jag har jobbat väldigt mycket för en gångs skull. Jag har hunnit varit utomlands och varit på 100% partykryssning - awesome!
Utomlandsresan gick till Spain, för fjärde gången, så jag känner mig lite trött på det just nu. Så därför har jag bokat en utomlandsresa till Thailand istället, jag lyfter 10 december - lycklig!
Kryssningen var nog bland det sjukaste jag har varit med om, det gällde att hålla igång hela tiden! & av det jag minns så hade jag grymt kul och nästa kryssning blev bokad i helgen som var, 29 november drar vi.
Pengarna bara rinner iväg, men det får det fan vara värt, jag är sjukt taggad inför den här hösten & vintern. Vilket är ovanligt att höra mig säga då jag tycker att det är dom två absolut värsta årstiderna!
Jaja, jag ska nog försöka göra om headern lite här iaf, wish me luck då jag nästan har glömt bort hur man gör, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0