HÖSTPROMENAD!

Jag kände imorse att det var dax för en promenad då jag inte varit ute på ett tag, och idag tillät ju faktiskt vädret en promenad. Det var riktigt skönt idag, få komma ut och få lite frisk luft och röra på sig, och få en chans att rensa huvudet lite! Det har inte blivit nå jobb idag, än så länge i alla fall, men jag håller fortfarande tummarna. Idag kommer min kära far hem från München, där han har varit i helgen med mina två morbröder. När det är så fint väder idag så vill jag bara ut och ta fina kort, men jag skulle behöva en kamera för det. Det kanske är någonting man ska börja spara till? Men jag vill att det ska bli lite mer höstfärger ute, det är verkligen något som är fint att fota! Men jag bjuder på en vårbild så länge, tagen med Phias kamera :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0