I WANNA SCREAM AND SHOUT, AND LET IT ALL OUT

Ikväll är det parteeeeeyyyy! Hoppas bara att det är mycket folk, det är ju ändå lönehelg. Igår hände som sagt inte ett skit, värdelöst måste jag säga! Men men, idag taggar jag för fullt, nog för att det är många timmar kvar och jag har redan duschat och vet fan inte vad jag ska göra resten av dagen. Äta känns ju i alla fall som en bra idé då det kurrar i magen. Sen tror jag kanske att jag ska träffa Phia en sväng o ta en ciggis. Jag vet fortfarande inte var vi ska vara ikväll för mina kära vänner svarar inte, men det blir väl säkert bra ändå hoppas jag. Jag tror det kommer sluta med att vi sitter här hemma ändå!
Dom ringde mig idag och frågade om jag kunde jobba ikväll, 12 - 21, men nej tack, ikväll är det utgång som gäller så då får inge jobb stå på scheemat!
 
 
Min snygga skjorta som jag köpte igår =
kvällens outfit!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0