LEDIG

Idag är jag ledig, skönt! Jag har hunnit med att städa och tvätta lite, tänkte snart käka lite också. På min lediga dag tänkte jag sova ut, men nej, jag vaknade klockan 8 imorse och var hur pigg som helst, så det vara bara att gå upp! Kanske för att jag somnade typ 11 igår, helt slut, haha! Någonting som jag måste ha när jag städar är musik, det får allting att bli mycket roligare och det går mycket fortare. Jag tycker att allt blir mycket roligare så fort man får lite musik i öronen! På tal om det så har jag fårr nya favoritlåtar, bl.a. Darin - Atrologen, Labrinth och Emeli Sandé - Beneath your beautiful och Passenger - Let her go. Så sjuuuukt bra låtar enligt mig!
Imorgon och på onsdag väntas det kvällsjobb i alla fall, innan jobbet på onsdag tänkte jag ta en fruktost med Rebecca innan jag börjar, det var länge sen jag träffade henne nu!
Nu ska jag hänga min tvätt och efter det laga lite mat! (y)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0