YOU MAKE ME SO HAPPY, AND YOU DON'T EVEN KNOW IT

Idag har jag varit ledig. Dom ringde mig imorse och frågade om jag kunde jobba kväll, men nej inte idag. Så jag har träffat Cissi idag, vi tog en fika, var och handlade lite. Jag köpte en ny skjorta som jag ska ha imorgon då det blir utgång! Vi var även en sväng på systemet så är det fixat också. Jag har till och med hunnit med att städa och tvätta emellan allt det där, grym jag är!
Ikväll har jag inte en aning om vad jag ska göra, ingen vill hitta på någonting. Jag tror det är en stanna-inne-och-mysa-i-soffan-framför-tvn-fredag idag! Inte okej enligt mig då jag är sjukt sugen på att hitta på någonting. Jag vet dock inte vad, men jag var jäkligt sugen på att bowla ikväll men jag hittade inte en enda som verkade det minsta intreserad - sad girl! Nu när jag har fått i mig lite mat blev jag väldigt trött och ligger med datorn i sängen. Men det kanske hinner ändra sig under kvällen. Däremot får jag ju tänka på att dom kan ringa mig om jobb imorgon bitti. Klockan 20.00 tänkte jag i alla fall kolla på "På spåret" med mamma och pappa om inget annat hände innan det, vilket jag inte tror.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0