YOU ONLY MISS THE SUN WHEN IT STARTS TO SNOW

Jaha, nu har jag jobbat tre dagar, ikväll blev det fika hos Jossan imorgon blir det kanske fika med Cissi och på lördag blir det utgång! Jag måste erkänna att det ändå är rätt skönt att få jobba lite och få in lite rutiner igen! Nog för att jag har jobbat hur mycket som helst de senaste veckorna så jag kanske inte får in så himla mycket rutiner.
Och denna jäkla vinter alltså! Usch, fy och blä för snö, kyla och halka. Imorse när jag åkte till jobbet var det 21 minusgrader ute och jag trodde att mina lungor skulle frysa till is när jag tog första andetaget. Inte nog med det, när jag väl slutade och äntligen skulle få åka hem fick jag syn på bilen = dags att skrapa rutor - utan vantar, UNDERBART! Jag tror nästan att jag ska flytta utomlands under vinterhalvåret, jag är inte gjord för vintern!
Igår tittade jag på "Mia på Grötö" och hon hade Mark Levengood som gäst och han sa någonting som fick mig att börja skratta. Han antydde att han var den enda i Sverige som inte tycker om att laga mat och som inte tycker att det är roligt heller för den delen. Mark - jag kan gladeligen upplysa dig om att du är inte ensam, jag hatar nämligen matlagning! Och alla mina vänner älskar det, så jag behöver ju inte tycka om det, jag får maten lagad åt mig istället - awesome!
Imorgon är jag ledig så jag ska väl städa lite här hemma och nu är jag trött, så det känns som att det är dags att sova. Godnatt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0